Obrim inscripcions pels viatges de Setmana Santa!

Prepareu la maleta perquè les destinacions dels viatges de Setmana Santa ja són aquí!

Enguany, per Setmana Santa, visitarem les destinacions: Terol, Ribes de Freser, Tarragona, l’Estartit i Calella. Tots els viatges compten amb tres torns diferents per a inscriure’s menys Terol i Ribes de Freser que tenen el torn C.

TORN A: Del 25 de març a l’1 d’abril
TORN B: Del 25 al 28 de març
TORN C: Del 28 de març a l”1 d’abril

No us perdeu viatjar amb la nostra Federació i totes les activitats que tenim organitzades per a gaudir al màxim de les vacances.

Queden obertes les inscripcions per a federats actius i demà 15 de febrer s’obriran les places per a federats no actius. Les places s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció, fins que s’exhaureixin.

La data màxima d’inscripció i lliurament de documentació és el dijous 29 de febrer a les 18:00 h.

Trobareu tota la informació al fulletó de vacances.