< tornar a notícies

CAMPIONAT TERRITORIAL DE MARXA A BANYOLES

Girona1

El dia 4  de maig a la ciutat de Banyoles es va celebrar el Campionat Territorial Girona de Marxa amb més de 300 esportistes i amb una participació d’11  clubs gironins: El Vilar, Tramuntana, Cpns Montserrat, Mare de Dèu Del Mont, Altem, F.Map, Montilivi.  Mont Guilleries, Sarrià, Font de l’abella  i la Fageda.

La programació per aquet dia va ser la següent:

-Sortida de la marxa llarga aproximadament 7 km a les 11:15h. Aquest any es va donar tota la volta al llac.

-Sortida de la marxa curta aproximadament 1km i mig a les 11:30h.

-En el Pavelló Municipal de Banyoles a les 13:00h, es va realitzar una activitat de Pilates – Stretching en el que hi van participar molts esportistes.

Com és tradicional La Marxa a Banyoles, indica també la cloenda de les activitats esportives de la temporada 2016-2017 de la R. T. de Girona. L’arribada a meta dels esportistes era el testimoni de la cloenda d’activitats d’aquesta temporada i per tant tots els esportistes van rebre un obsequi pel seu esforç durant aquesta temporada. Aquest any es van donar obsequis per club i a l’interior del pavelló.

A la marxa van col·laborar activament un grup de voluntaris i voluntàries de Banyoles (Casal de la gent gran de Porqueres i Banyoles) i vam comptar també amb el Suport de la Creu Roja del Pla de l’Estany, i el suport de l’Ajuntament de Banyoles. També vam comptar amb la presència de la Marina Gómez  (Presidenta de la Federació Acell).

Crònica de Lluis Gratacós (Coordinador Territorial de Girona) i Jose Miguel Esteller (Esports Girona)