< tornar a notícies

CAMPIONAT DE GIRONA DE PETANCA I TENNIS-TAULA

20170406_111701

Celebrat el dia 6 d’abril a Figueres la trobada territorial de tennis taula i petanca de la Federació ACELL amb 10 centres participants de la territorial de Girona.
Coincidint amb el dia Mundial de l’ Activitat Física s’ha celebrat a la capital alt empordanesa aquest dijous sis d’abril l’esmentat campionat dins el programa territorial. Al voltant de 300 participants de deu clubs de les comarques gironines, una trentena dels quals en l’esport de tennis taula. Un any més el poliesportiu de Figueres i les pistes annexes de petanca foren el lloc de trobada.
A l’acte de lliurement de premis hi va ser present l’alcaldessa de Figueres, Marta Felip, el representant Territorial de l’esport Josep Pujols i la junta directiva territorial encapçalada per Juanjo Sorribes, president.
Cal destacar la presència dels voluntaris de la Creu Roja i dels voluntaris de Figueres-Alt Empordà.
La pròxima trobada territorial serà a Banyoles amb la marxa esportiva el 4 de maig.

Fins a la propera!

Crònica de Lluís Gratacós (Coordinador Territorial de Girona) i José Miguel Esteller (Esports Girona)