< tornar a notícies

La Lliga Preferent de bàsquet es decideix a Sant Cugat

DSC_0012

Sant Cugat del Vallès va ser seu de la Final Four de la Lliga Preferent de bàsquet Voluntaris La Caixa – ACELL per a esportistes amb discapacitat intel·lectual. Ha format part del programa d’actes de Sant Cugat Ciutat del Bàsquet Català 2017.

Les instal·lacions esportives de la ZEM Rambla del Celler van acollir els partits finals de la Lliga que ha enfrontat a diferents equips catalans durant tota la temporada. En la fase final de la competició es va poder comptar amb la participació de 6 dels 10 equips de la lliga regular. En el grup A hi  van competir: SESE Chicago Spurs, Lluïsos de Gràcia ACIDH i Grup Barna Màgics de Barcelona. En el grup B els equips participants van ser: Fundació Ramon Noguera de Girona, Volcall-Força Lleida i Prodis A de Terrassa.

En el grup A el SESE Chicago Spurs va complir amb les expectatives que durant la temporada regular va demostrar i es va endur la victòria de la segona Lliga Preferent. En el grup B el conjunt que va quedar en primera posició va ser el Volcall de Lleida.

Els altres equips participants a la Lliga han estat el CE Horitzó de Rubí, Badalona Fedamar Boet de Mataró, Joventut-Fedamar de Badalona i Ampans la Salle de Manresa.

CaixaBank de la mà de l’Associació de Voluntaris de “la Caixa” i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès donen suport a la Lliga Preferent Catalana de Bàsquet Voluntaris “la Caixa”- ACELL, per a joves amb discapacitat intel·lectual.