22è Campionat Territorial de bàsquet a Salou

IMG-20171009-WA00181

El passat 7 d’octubre a  la ciutat de Salou, en el Pavelló Municipal d’Esports, es va celebrar el XXII Campionat de Bàsquet de la R.T.de Tarragona.

Quatre  centres participants : C.E.Solc,  , T.Estela, C.E.Alba,   i  C.E.Llamps. Un total  de 55  esportistes dividits en 4 equips de competició en proves i 4 esportistes en proves adaptades i individuals. Vam gaudir d’un campionat molt esportiu.

La classificació van ser  la següent:

Grup 1:

1er SOLC

2on SOLC NEGRE

3er LLAMPS

4rt C.E.ALBA

5è ESTELA

Grup 3 (Competició Proves)

1er SOLC Verd

2on ESTELA

3er ESTELA 2

4rt SOLC Blau

La jornada va concloure amb el lliurament de premis amb les següents autoritats assistents: Begoña  Cabanes (vocal de la junta territorial de la Federació ACELL a Tarragona), Carmen Saldaña  (presidenta de la junta territorial de la Federació ACELL a Tarragona), Pere Granados (alcalde de l’Ajuntament de Salou), Júlia Gómez i Daniel López (regidor d’esports i Joventut de l’Ajuntament de Salou)

Portem molts anys anant a Salou i volem donar les gràcies a l’Ajuntament  pel seu suport durant aquets anys!

José Miguel  (Coordinador d’esports Federació ACELL a Tarragona)