< tornar a notícies

TU I JO, ELS MATEIXOS DRETS

pòster-3-desembre_2528291

El proper dia 3 de desembre és el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i enguany la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya ens volem sumar als actes reivindicatius organitzats per Dincat – Plena Inclusió Catalunya sota el lema “TU I JO, ELS MATEIXOS DRETS”.

La Marxa Special Olympics queda ajornada fins el proper any 2018. Aquest 2017 ha estat un any ple de canvis per a les dues entitats, i de moments complicats com la pèrdua del nostre company Francesc Martínez de Foix. A més, aquests dies, cal remarcar que s’ha aplicat a Special Olympics Catalunya l’article 155, fet que ha afectat i ha amenaçat directament el funcionament ordinari de l’entitat, i ha suposat el bloqueig temporal i indefinit de la subvenció principal que rep l’entitat, un 30% del pressupost.

D’aquesta manera, Special Olympics Catalunya i la Federació ACELL han cregut prudent ajornar la Marxa 2017. La moderació és la que ha d’ajudar-nos a superar aquests moments de dificultat per seguir treballant amb més força i determinació pels drets i la total inclusió a la societat de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Us volem animar a participar en les activitats organitzades per Dincat que tindran lloc el mateix diumenge dia 3 de desembre a la Plaça Universitat de Barcelona de 10.30h a 18h. Tallers, castellers, circ, batucada, música, dansa, màgia… i molt més!

Podeu veure el programa de l’acte.

Us hi esperem!