RENOVAT L’ACORD DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FEDERACIÓ CATALANA DE TENNIS I LA FEDERACIÓ ACELL

DSC_00481

El president de la Federació Catalana de Tennis, Jordi Tamayo i la presidenta de la Federació Catalana d’Esports pera Persones amb Discapacitat intel·lectual – ACELL, Marina Gómez, han segellat a la seu de la UFEC la renovació de l’acord de col·laboració entre ambdues entitats. La relació entre FCT i ACELL, es va iniciar l’any 2002. Amb el citat acord de renovació, totes dues entitats segueixen unint esforços per a continuar consolidant i treballant la promoció del tennis arreu de Catalunya entre persones amb discapacitat intel·lectual.

A més a més, I’Escola de Tennis ACELL-FCT al CMT Vall d’Hebrón, amb més de 20 alumnes actualment, continuarà sent un dels projectes del nou acord.

A la signatura d’ambdues entitats també hi va ser Sergi Grimau, president de Special Olympics Catalunya, ja que una de les línies estratègiques de la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya és poder realitzar sinergies amb les diferents federacions catalanes per tal de fer més fort l’esport català.