< tornar a notícies

Segona jornada de la Lliga Interclubs de Bàsquet

El dissabte 2 de desembre de 2017, es va disputar al pavelló Agnès Gregori de Lleida, la segona jornada de la lliga interclubs de bàsquet de la present temporada 2017-2018 que la Federació ACELL organitza a Lleida.

Aquesta segona jornada es van jugar 3 partits:

FORÇA LLEIDA ASPROS – C.B. BALAGUER.: partit molt entretingut i disputat. Durant el primer i el segon quart, les diferències van ser mínimes per l’equip del Segrià arribant al descans amb una avantatja de 4 punts, gràcies sobre tot a la defensa dels de la Noguera. Al tercer quart, el Força Lleida ASPROS va millorar el seu encert de cara a cistella, fent un parcial de de 12-4 que va fer que l’últim quart fos un tràmit. El partit va acabar amb 29-16 favorable al Força Lleida ASPROS.

ASVOLCALL DOWN LLEIDA-SALVADOR SEGUÍ: les baixes de l’equip de l’ASVOLCALL DOWN LLEIDA van ser determinants per resultat final del partit. Amb només 6 jugadors els de l’Asvolcall Down Lleida van lluitar durant tot el partit, però el millor joc en equip, la defensa i l’encert dels de Salvador Seguí van fer que guanyessin el partit amb un marcador final de 16-44.

CLUB ALBA TÀRREGA- C.B. MOLLERUSSA ACUDAM: partit sense cap història el jugat entre els del Pla d’Urgell i els de l’Urgell, que va mostrar la gran diferència de qualitat entre els dos equips.

Resultat final de 61-6 favorable pels jugadors de l’Urgell.

La popera jornada es celebrarà el proper 20 de gener al Pavelló Juanjo Garra de Lleida, en el que es jugaran 3 partits:

9:30 C.B. MOLLERUSSA ACUDAM – FORÇA LLEIDA ASPROS

10:30 CLUB ALBA TÀRREGA – ASVOLCALL DOWN LLEIDA