< tornar a notícies

TRET DE SORTIDA DELS JOCS S.O.: INICI CAMPANYA DE VOLUNTARIAT

Del 4 al 7 d’octubre, més de 1.500 esportistes tenen una cita a La Seu d’Urgell i Andorra la Vella on se celebrarà la cita esportiva i social més important per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Es necessitaran més de 600 voluntaris i voluntàries per tal de tirar endavant aquests Jocs Special Olympics 2018.

23 d’abril 2018- La Diada de Sant Jordi és la data assenyalada per iniciar la Campanya de Voluntariat dels Jocs Special Olympics La Seu d’Urgell-Andorra la Vella 2018. Més de 1.500 esportistes amb discapacitat intel·lectual d’arreu de Catalunya, Comunitats Autònomes i delegacions estrangers es reuniran a La Seu d’Urgell i Andorra la Vella en un esdeveniment esportiu i social molt important.

Per tirar-lo endavant es necessitarà de l’ajuda impagable dels voluntaris i voluntàries. Es necessitaran més de 600 persones entre les dues ciutats per cobrir diferents posicions indispensables perquè els Jocs Special Olympics siguin un èxit. Les tasques en què participaran seran: programa de lleure, secretaria, informació, xofers, acompanyants, allotjament, informàtica, avituallament, traductors, premsa, fotografia, esports, primers auxilis, control d’accessos, megafonia, suport a programes de salut, gestió de material, programa Young Athletes (Joves Atletes), cerimònies, recorregut de la torxa, etc. Només cal tenir 18 anys i ganes de compartir un esdeveniment únic.

Des de l’organització s’ofereixen diferents modalitats per poder fer-se membre del cos de voluntariat. Opció d’omplir la butlleta:

La Seu d’Urgell: via web a http://esports.laseu.cat; en format paper: Ajuntament de la Seu d’Urgell, Oficina Jove l’Alt Urgell Camí de la Palanca i Palau d’Esports.

Andorra la Vella: via web www.voluntariat.ad; en format paper: Govern d’Andorra en el Departament de Joventut i Voluntariat.

Els Jocs Special Olympics 2018

Les disciplines esportives que es disputaran seran bàsquet, bàdminton, hoquei interior, petanca, tennis, ciclisme, a la Seu d’Urgell; natació, gimnàstica, atletisme, tennis taula, futbol sala, handbol i un clínic de judo a Andorra la Vella.

A més també hi haurà la Fira dels Jocs i altres esdeveniments paral·lels com el recorregut de la Torxa o l’acte inaugural o de cloenda, programa de salut o l’exhibició de programa Young Athletes per a joves atletes.

Butlleta d’inscripció: