Candidatures a la Festa de l’Esport Català 2018

La UFEC (Unió de Federacions Esportives de Catalunya) està preparant la 22a Festa de l’Esport Català 2018. En el marc d’un acte, que tindrà lloc a principis de l’any vinent, es lliuraran els premis a les diferents categories que es contemplen en aquesta edició.

Des de la Federació ACELL volem fer partícips a tots els nostres centres federats i ens agradaria que hi poguéssiu participar proposant una única candidatura al Premi a l’Esperit Esportiu, acompanyada d’una breu descripció, currículum o mèrits.

Hi pot optar qualsevol persona jurídica (club, entitat, institució) o persona física (esportista, directiu,….etc.), sense limitació d’edat, sexe ni condició. Es valorarà l’esperit d’autosuperació, vèncer les dificultats sense que el resultat sigui un objectiu,…..etc.

Us demanem que ens feu arribar la vostra proposta abans del 12 de novembre del 2018 al correu: cristina.soler@federacioacell.org

Des de la Federació ACELL es crearà un jurat format per alguns membres de la Junta Directiva que escolliran un reconeixement de entre tots els rebuts, i el presentaran a la UFEC.

Des de la UFEC el jurat format per persones de reconegut prestigi en el món institucional, empresarial, esportiu i dels mitjans de comunicació, escolliran el guanyador que rebrà el premi durant la celebració de la Festa de l’Esport Català.

Us animem a participar-hi!