< tornar a notícies

CAMPIONAT PROVINCIAL DE TENNIS-TAULA I BÀDMINTON A CAMP CLAR “TARRAGONA”

El passat 1 de desembre es va celebrar a la ciutat de Tarragona  el  XXIII Campionat de Tennis -taula i Bàdminton de la R.t de Tarragona.

Les instal·lacions del Pavelló Camp Clar van acollir aquest campionat que comptava amb la participació de 62 esportistes de 7 centres diferents (T. Baix Camp, T. Estela, C.E. Solc, Bellisens , Club Esportiu Alba , Fedemar i S.O.Andorra).

Marc Galindo, jugador del Club Fedemar va guanyar la medalla d’or en el nivell I de Tennis Taula, després de molts anys de domini dels esportistes de Bellisens.

La resta de guanyadors van ser: Ana Isabel Moreno del T. Estela en la primera divisió femenina, en el grup 3 Ricard Andreu i en el grup 4 Stefan Dragic, ambdós del Baix Camp, i en el grup 5 i 6, Maria del Mar Solano i Gabi Malo del T. Estela, respectivament.

Els resultats del  Campionat provincial de Bàdminton va ser els següents:

Del grup 1 el guanyador va ser Domenech Calve (S.O.Andorra), Grup 2 Nagore Acebal (C.E. SOLC) ,  Grup 3 Nadia Nandi (S. O. Andorra) ,Grup 4 Marc Llorach (S.O. Andorra) i del Grup 5 Marc Aldabo (C.E. SOLC).

Durant l’entrega de premis es va comptar amb la presència de: la Sra. Carmen Saldaña, presidenta de la Federació ACELL-Tarragona, el Sr. Serapi Colombo membre de la junta directiva ACELL-Tarragona, la Sra. Begoña Cabanes, membre de la Junta d’ACELL, el Sr. Joan Plana, membre del Consell Esportiu de Tarragona, el Sr. Sebastià Gallart, delegat de la Generalitat d’esports a Tarragona, la Sra. Elisa Vedruna, Regidora d’esports de l’Ajuntament de Tarragona i el Sr. Ramon Cuadrat, gerent del Patronat d’esports de l’Ajuntament de Tarragona.

Volem agrair a l’Ajuntament de Tarragona la seva col·laboració en aquest Campionat i als voluntaris de Tarragona  que van ajudar en tot moment en la realització d’aquest campionat.

Crònica de José Miguel Esteller, coordinador d’esports Tarragona