XXVIII CAMPIONAT TERRITORIAL DE TENNIS TAULA I BÀDMINTON

Un centenar d’esportistes de la Federació ACELL van participar aquest dissabte 24 de novembre al XXVIII Campionat Territorial de Tennis Taula i Bàdminton ACELL-LLEIDA. Aquest estava organitzat per la delegació de la Federació ACELL a Lleida, amb el suport del  Consell Català de l’Esport, l’Ajuntament de Lleida,  la Diputació de Lleida i l’INEFC de Lleida i amb la col·laboració de l’Obra Social de La Caixa i de Special Olympics Catalunya. Aquest campionat és el primer que la delegació territorial de la Federació ACELL organitza aquesta temporada 2018-2019 a Lleida.

La competició  es va desenvolupar en diferents  categories i proves dels dos esports en funció de les capacitats dels esportistes participants.

52 esportistes van competir en la modalitat de  bàdminton i 47 en la de tennis taula, sumant així 99 participants, provinents de diferents associacions i clubs de la província de Lleida, Tarragona  i d’Andorra.

Durant tot el matí es van repartir medalles a tots els  esportistes participants de cada grup i categoria; ningú es va quedar sense premi.

En un descans de la competició, dues esportistes de la Llar de Sant Josep, van llegir el Manifest del Món de l’esport del Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones.

En el lliurament de medalles del campionat van assistir: el Sr. Joan Segura i Torres, representant territorial del Consell Català de l’Esport; el Sr. Paco Cerdà de la Diputació de Lleida, el Sr. Txema Alonso, la Sra. Anna Pàmies Gallego, delegada territorial de la Federació ACELL a Lleida i el Sr. Pere Pocurull Botigué, vocal de la Federació ACELL.

Crònica d’Àlvaro Terreros (Coordinador Federació ACELL LLEIDA)