< tornar a notícies

Comença la Lliga Interclubs de bàsquet a Lleida

El dissabte 17 de novembre de 2018, va començar al pavelló Juanjo Garra de Lleida, la lliga interclubs de bàsquet de la present temporada 2018-2019 que la Federació ACELL organitza a Lleida.

Els equips que competiran aquesta temporada són:  Club Bàsquet Mollerussa ACUDAM,  ASVOLCALL DOWN LLEIDA, CLUB ALBA de Tàrrega, FORÇA LLEIDA – ASPROS, Salvador Seguí de Lleida i el Club Bàsquet Balaguer.

Aquesta primera jornada es van jugar 3 partits:

C.B. MOLLERUSSA ACUDAM- ASVOLCALL DOWN LLEIDA: va ser un partit en el que l’ASVOLCALL Down Lleida va començar amb molta força, i ja guanyava de 18 punts al primer quart, deixant clar així la seva evolució i presentant la seva candidatura a guanyar la lliga. El CB Mollerussa ACUDAM,  per la seva part, tindrà les seves opcions durant la resta de la temporada. El resultat final del partit va ser de 8-74 favorable als del Segrià.

CLUB ALBA TÀRREGA- SALVADOR SEGUÍ : aquest partit no es va jugar per incompareixença de l’equip de l’Urgell. Resultat final de 0-20 pels de Salvador Seguí.

FORÇA LLEIDA ASPROS- C.B. BALAGUER: partit dominat de principi a fi per part dels jugadors del Força Lleida ASPROS. Va ser un partit amb molt de ritme en el que es va notar sobretot la falta d’encert de cara a cistella dels jugadors del CB Balaguer. Resultat final de 34-8 a favor de l’equip del Segrià.