< tornar a notícies

EL C.E. SOLC REP EL V MEMORIAL PERE VALLS RECASENS 2018

El guardó reconeix la labor del club a favor de l’esport inclusiu.

El C.E. Solc signa un conveni de col·laboració per integrar als futbolistes amb discapacitat  intel·lectual dins d’una secció special en l’estructura del C.F. Tàrraco.

El passat 15 de novembre, el C.E. Solc va rebre de la mà de l’alcalde de Tarragona, Josep Felix Ballesteros, el premi V Memorial Pere Valls Recasens 2018, com a reconeixement a la seva labor en l’esport inclusiu. El C.E. Solc és una entitat sense ànim de lucre que treballa per potenciar la pràctica de l’esport adaptat per a persones amb diversitat funcional, afavorint la seva integració i normalització social.

L’acte de lliurament va tenir lloc a la Sala Joan Baptista Plana de la Casa Canals de Tarragona i en ell també hi va assistir el Sr. Josep M. Andreu, president del Club Gimnàstic de Tarragona. Aquest guardó, que atorguen conjuntament el Club Gimnàstic i l’Ajuntament de Tarragona, porta el nom de qui fou directiu del club durant 25 anys, Pere Valls Recasens, jutge nacional d’atletisme i persona molt implicada dins del món associatiu de la ciutat. Amb aquest premi, el club vol transmetre els valors de l’esport i destacar la feina que moltes entitats tarragonines fan de manera professional i altruista.

Precisament, el C. E. Solc va rebre el guardó la mateixa setmana que va signar un conveni de “Junts per un futbol inclusiu” amb el Club de Futbol Tàrraco. Ambdós clubs van materialitzar un acord de col·laboració per promoure l’esport inclusiu i que obra la porta a la formació d’equips special dins de l’estructura del C.F. Tàrraco. A partir d’ara, els jugadors amb discapacitat intel·lectual del C.E. Solc podran combinar els seus entrenaments habituals amb els del FC Tàrraco.