< tornar a notícies

EL CLUB TRAMUNTADA DE PALAFRUGELL GUANYA EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE BÀSQUET DE GIRONA

Arbúcies va acollir als 260 esportistes amb discapacitat intel·lectual dels 10 centres gironins que participaven en el campionat.

El passat dijous 13 de desembre es va celebrar a Girona el Campionat Territorial de bàsquet per a persones amb discapacitat intel·lectual, organitzat per la Federació ACELL. La competició va tenir lloc en el poliesportiu Can Pons d’Arbúcies i va reunir a 260 esportistes de 10 centres de la província gironina.

El club Tramuntana de Palafrugell es va proclamar guanyador al quedar en primera posició, per davant de La Fundació de Girona, que va quedar en segon lloc.

El campionat va comptar amb l’assistència del Sr. Carles Salgas, diputat d’Esports de la Diputació de Girona, el Sr. Pere Garriga, alcalde d’Arbúcies i els regidors Sr. Angel Cabrero i el Sr. Manel Serras.

La propera trobada tindrà lloc a Lloret de Mar, la localitat acollirà el Campionat Territorial de Natació.

Crònica de Lluís Gratacós (Coordinador de la R.T. de Girona) i José Miguel Esteller (ACELL Esports Girona)