LA FEDERACIÓ ACELL S’UNEIX AL MANIFEST “PROU CONGELACIONS I RETALLADES, ÉS HORA DE DONAR SOLUCIONS”

El manifest denuncia la situació injusta que pateixen des del 2009, les organitzacions i entitats sense ànim de lucre del tercer sector dedicades a l’atenció i suport a les persones amb discapacitat intel·lectual, amb discapacitat física, amb paràlisi cerebral/pluridiscapacitat i amb problemes de salut mental, així com les dedicades a l’àmbit de l’atenció precoç, a causa de la congelació i posterior retallada de les tarifes amb les que la Generalitat de Catalunya finança els serveis d’atenció a aquestes persones.

Una de les conseqüències és que ha compromès seriosament l’atenció a les persones, la sostenibilitat i el poder adquisitiu de les persones treballadores; conseqüències que concretament afecten a més de 100.000 persones ateses, més de 20.000 professionals i més de 400 entitats.

Aquest manifest que la Federació ACELL s’ha unit, està impulsat per la Comissió de Discapacitat, Salut Mental i Atenció Precoç de la patronal Confederació Empresarial del Tercer Sector de Catalunya (AEES Dincat, ECOM, FEPCCAT, Ammfeina SMC, UCCAP, ECAS, Sectorial de Cooperatives d’Iniciativa Social i ACCP).

Com a Federació hem de defensar els drets de les persones i contribuir en la millora de la qualitat de vida, per això és necessari que es reconegui el valor dels serveis que se’ls ofereixen, donem suport a aquesta acció i que es pugui recuperar el poder adquisitiu de les entitats per poder millorar els serveis.

En aquest enllaç podreu llegir el manifest complet.