NATACIÓ PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL A LLORET DE MAR

El dijous  17 de gener  del 2019 la Federació Catalana d’Esport i Lleure per a persones amb discapacitat Intel·lectual-ACELL, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lloret de Mar I Special Olympics Catalunya, ha organitzat la trobada territorial de natació a la Piscina Municipal de Lloret de Mar.

Un total de 170 nedadors i nedadores han pres part en les diferents curses i proves adaptades, tant a la piscina gran com a la piscina petita.

Els centres participants han estat: Tramuntana (Baix Empordà), Fundació Montilivi (Gironès), La Fageda (La Garrotxa),  Montseny – Guilleries (La Selva), Nostra Senyora de Montserrat (La Selva), El Vilar (La Selva), ALTEM (Alt Empordà), Mare de Déu del Mont (Alt Empordà) i Fundació MAP (Ripollès).

L’organització ha valorat molt positivament el desenvolupament de la jornada, que ha transcorregut amb molta fluïdesa i sense cap incidència remarcable. Volem destacar l’entusiasme i l’esforç de tots els participants en el campionat. Aquesta temporada s’ha tornat a Lloret amb el Campionat Territorial de Natació de Girona, davant unes instal·lacions de molt nivell i  la col·laboració fantàstica de voluntaris de 3er i 4art de ESO i voluntaris, estudiants de Grau superior d’esports de competició del  IES Rocagrossa i Inmaculada Concepción, juntament amb la col·laboració del personal de la Piscina de Lloret i l’Ajuntament de Lloret .

Durant el campionat vam comptar amb la presència de Marina Gómez (Presidenta de la Federació ACELL),Ricard Salinas (Gerent de la instal·lació Municipal), Carles Salgas (Diputat d’Esports de la Diputació de Girona), Joan Bernat, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lloret de Mar, Josep Pujols, representant territorial d’Esports de la Generalitat i Verònica Ferrer, responsable d’esports del Vilar de Blanes.

Moltes gràcies a tothom i recordeu que el proper Campionat Territorial és el dia 14 de febrer a la ciutat de Girona amb la competició de futbol sala.

Crònica de Lluís Gratacós (Coordinador de la R.T. de Girona) i José Miguel Esteller (ACELL Esports)