< tornar a notícies

TARRAGONA CELEBRA EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE FUTBOL SALA

El passat 16 de febrer es va celebrar el XXVIII Campionat de futbol-sala de la Representació Territorial de Tarragona. El campionat es va disputar a les instal·lacions del Complex educatiu de Tarragona, amb la col·laboració del Club Esportiu SOLC, i va comptar amb la participació de 68 esportistes amb discapacitat intel·lectual de cinc centres de la Federació ACELL: el C.E. SOLC, el Baix Camp, la Fundació Villablanca, el C.E. Alba i l’Estela.

La competició esportiva va oferir dues modalitats de participació: per equips i les proves individuals, per aquells esportistes amb majors dificultats. Aquests van ser els resultats:

Grup 1

Primer Classificat : SOLC Negre

Segon Classificat:  Baix Camp 1

Tercer Classificat:  Fundació Villablanca

Grup 2

Primer Classificat : Baix Camp 2

Segon Classificat:  F. Estela

Tercer Classificat:  C.E. Alba

Quart Classificat:  SOLC Taronja

Pel que fa a la sèrie de Proves Individuals, la primera classificada va ser la Inmaculada Fernández (T. Estela) i la segona la Isabel Guerrero (T. Estela).

Durant el campionat es va comptar amb la presència de la Sra. Carme Saldaña, Presidenta de la R.T. de Tarragona, i la Sra. Begoña Cabañes, membre de la Junta directiva ACELL Tarragona.

La pròxima competició serà el 29 d’abril a Amposta, amb el Campionat de Natació.

Crònica de Jose Miguel Esteller (Coordinador d’esports Tarragona)