< tornar a notícies

PROP DE 300 PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL VIUEN DES DE DINS ELS TESTS DE FORMULA 1

Un any més, el Circuit de Barcelona – Catalunya ha tornat a obrir les seves portes per a viure des de ben aprop l’espectacle de la Formula 1. Prop de 300 persones amb discapacitat intel·lectual gaudeixen dels Tests oficials des del 23 de febrer fins a l’ 1 de març gràcies al Circuit de Barcelona-Catalunya i l’Associació Esportiva Activa’t.

Diferents clubs i entitats vinculades a la Federació ACELL i a Special Olympics Catalunya es desplacen a Montmeló durant aquests dies per escoltar de ben aprop els monoplaces de la F1. És una excel·lent oportunitat per a tots ells conèixer el mon del motor i visitar espais del Circuit que no acostumen a estar oberts com el pàdoc, la terrassa o els boxes on les escuderies com Ferrari o McClaren es preparen per a la competició.

El campionat mundial començarà el proper 17 de març a Melbourne i fins aleshores, els pilots de les diferents escuderies realitzen les proves amb els seus monoplaces en el circuit de Montmeló.