XXVI CAMPIONAT ATLETISME-PALAFRUGELL

El passat 28 de març a les pistes de l’estadi Josep Pla i Arbonès (Palafrugell), es va disputar el  26è campionat d’atletisme per a persones amb discapacitat intel·lectual, organitzat per la Federació ACELL-SPECIAL OLYMPICS.

Gairebé 280 esportistes de deu centres de les comarques gironines, van participar en la trobada territorial en una jornada magnífica per a la pràctica esportiva.

Els centres participants van ser:

1. LA FAGEDA
  2. RAMÓN NOGUER.MONTILIVI
  3. EL VILAR
  4. TRAMUNTANA
  5. MAP
  6. CPNS MONTSERRAT
  7. MARE DE DEU DEL MONT
  8. ALTEM
  9. GUILLERIES
  10. FON DE L’ABELLA

Els atletes van realitzar diferents proves de velocitat, de marxa i de llançament de pes. Les proves adaptades d’atletisme van tenir una gran participació.

El lliurament de premis va comptar amb la presència de Carles Salgas, diputat d’esports de la Diputació de Girona, i de Pau Lladó Reg, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Palafrugell. També hi ha haver la col·laboració de voluntaris del Club Atlètic Palafrugell i de la Creu Roja, a qui volem agrair la seva participació.

Un cop acabada la competició hi va haver un dinar amb tots els participants en el Poliesportiu i a la zona coberta que l’Ajuntament havia preparat.

La propera trobada tindrà lloc el dia 11 d’abril en el Campionat de Petanca i Tennis taula. La Federació ACELL també ha estat convidada a participar en diferents proves inclusives com en la 27a edició del Míting Internacional d’Atletisme a Palafrugell, que tindrà lloc el 18 de maig.

Crònica de Lluís Gratacós (Coordinador territorial de Girona) i José Miguel Esteller (Esports  Girona)