Pista Municipal Montbau
La pista poliesportiva està gestionada per la Federació ACELL i està situada al C/Arquitectura s/n a Barcelona, darrere de l’Hospital de la Vall d’Hebron i per sobre de la Ronda de Dalt.
Té 1 pista de futbol sala o handbol de 40×20 metres que pot subdividir-se en 2 pistes transversals de bàsquet de 24×12 m. De manera habitual, acull els entrenaments de futbol sala, handbol i bàsquet de l’Escola Esportiva. La competició de lliga és des d’octubre i fins a abril i la de copa és des d’abril fins al juny.
Complex Esportiu Municipal Mundet
El Complex Esportiu Municipal Mundet està gestionat per la Federació ACELL i se situa al Passeig de la Vall d’Hebron, 171 a Barcelona. Compta amb 4.000 m2 d’instal·lacions esportives al costat de la Universitat de Barcelona al recinte de les Llars Mundet i inclou sala de fitness, pista poliesportiva, piscines climatitzades, sauna i jacuzzi.
S’hi poden desenvolupar activitats esportives com natació (infantil i adults), waterpolo, aeròbic, futbol sala, bàsquet, hoquei patins, arts marcials, campus d’estiu, activitats i competicions per a col·lectius. A més, també s’ofereixen massatges, raigs UVA i assessorament en dietètica i nutrició. Els usuaris tenen aparcament gratuït.

Podeu veure les activitats dirigides que es realitzen al CEM Mundet clicant Sin título