L’EQUIP SALVADOR SEGUÍ DEFINEIX EL LIDERATGE EN LA TERCERA JORNADA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE BÀSQUET A LLEIDA

El passat dissabte 19 de gener es va celebrar la primera jornada de la lliga interclubs de bàsquet de l’any 2019 a Lleida, organitzada per la Federació ACELL. Els partits van tenir lloc al pavelló Juanjo Garra de Lleida i formaven part de la tercera jornada de la temporada 2018-2019.
En aquesta jornada es van jugar 3 partits:
SALVADOR SEGUÍ – ASVOLCALL DOWN LLEIDA. Va ser un partit molt emocionant, disputat entre els dos primers classificats de la lliga i en el que es jugaven el primer lloc. El marcador va variar molt durant tot el partit. Durant el primer quart, els de Salvador Seguí van agafar un avantatge de 8 punts gràcies a un parcial de 12-0. En el segon quart, els de l’Asvolcall Down Lleida van capgirar el marcador amb un parcial de 0-12 que els va col·locar quatre punts per davant al marcador al temps de descans. Durant el tercer quart, el marcador va ser molt igualat, arribant a l’últim amb tot per decidir. En el darrer quart, els jugadors de Salvador Seguí van sortir els primers minuts disposats a deixar el partit sentenciat, anotant un parcial de 8-0 que els va donar un avantatge insalvable pels del Down Lleida. El resultat final del partit va ser de 34-31 favorable a l’equip de Salvador Seguí.
C.B. MOLLERUSSA ACUDAM – CB BALAGUER. El partit jugat entre els del Pla d’Urgell i els de la Noguera va ser molt intens. Els balaguerins van sortir molt forts i agressius i amb molt encert de cara a cistella i això els va donar un avantatge que va ser insalvable pels mollerussencs, que no van ser capaços de guanyar cap parcial del partit, degut sobretot a la dificultat per encistellar. El resultat final va ser de 12-32 a favor del C.B. Balaguer, que els situa en tercera posició a la lliga.
CLUB ALBA TÀRREGA- FORÇA LLEIDA ASPROS Unipreus. L’equip de l’Urgell va poder debutar finalment després de dos partits sense poder participar a la lliga. Va ser un partit entretingut amb un marcador que no reflecteix el que va passar sobre la pista. Tot i la superioritat dels urgellencs, els del Segrià van plantar cara durant tot el partit i van realitzar una gran defensa. Tot i això, la seva falta d’encert de cara a cistella va fer que els de l’Alba s’emportessin el partit sense patir per la victòria en cap moment. Resultat final de 36-6 favorable al Club Alba de Tàrrega.
La pròxima trobada de bàsquet tindrà lloc el proper 9 de febrer al XXVIII Campionat Territorial de Bàsquet que es celebrarà durant tot el matí al pavelló IMPACSA de Balaguer.
La popera jornada de lliga tindrà lloc el 16 de febrer de 2019 al Pavelló Juanjo Garra de Lleida, en el que es tornaran a jugar 3 partits:
9:30 ASVOLCALL DOWN LLEIDA – CLUB ALBA TÀRREGA
10:30 MOLLERUSSA ACUDAM -FORÇA LLEIDA ASPROS
11:30 C.B. BALAGUER- SALVADOR SEGUÍ C.B.
Per a més informació:
ALVARO TERREROS MARTÍNEZ