72 esportistes participen en el XXIII Campionat Territorial de Bàsquet a Salou

El passat 19 de gener es va celebrar el XXIII Campionat Territorial de Bàsquet de la R.T.de Tarragona al Pavelló Municipal d’esports de la ciutat de Salou.
A la competició van participar quatre centres: C.E.Solc, T.Estela, C.E.Alba i C.E.Llamps. El campionat va comptar amb un total 72 esportistes, constant de 7 equips de bàsquet i 8 esportistes de proves individuals. Els assistents van poder gaudir d’un campionat molt esportiu.
La classificació va ser la següent:
Grup 1:
1r Class. C.E. LLAMPS A
2n Class. SOLC NEGRE
3r Class. ALBA REUS A
Grup 2
1r Class. ESTELA 1
2n Class. SOLC TARONJA
3r Class. T. LLAMPS B
4t Class. ALBA REUS B
La jornada va concloure amb el lliurament de premis amb la presència de les següents autoritats: David Gonzalez, regidor de Joventut de l’Ajuntament de Salou; Daniel Lopez, regidor d’esports de l’Ajuntament de Salou; Begoña Cabanes, vocal de la junta territorial de la federació ACELL de Tarragona i Carmen Saldaña, presidenta de la junta territorial de la federació ACELL de Tarragona;.
L’organització del campionat vol agrair, una vegada més, a l’Ajuntament de Salou pel seu suport. S’espera la continuïtat d’aquest campionat a la ciutat en els pròxims anys.
José Miguel Esteller (Coordinador d’esports de la federació ACELL a Tarragona)