OFRENA FLORAL AL MONUMENT RAFAEL CASANOVA

La Diada Nacional de Catalunya de l’Onze de Setembre va tornar a ser un dia de celebració per part dels directius i esportistes de la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya que van fer la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova a Barcelona. Rafael Casanova fou conseller en cap de Barcelona i defensor de la ciutat durant el setge de les tropes borbòniques el 1714. Una representació d’esportistes i amb els presidents de les dues entitats, Francesc Martínez de Foix, president de la Federació ACELL i Jordi Durà, president de Special Olympics Catalunya, van encapçalar la delegació, que es va unir amb els màxims representants de l’esport de Catalunya, com el secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, Gerard Figueras, i el president de la Unió de Federacions Esportives (UFEC), Gerard Esteva.