280 esportistes van participar en el Campionat Territorial de futbol sala a Girona

El passat dia 14 de febrer es va celebrar a Girona el Campionat Territorial de futbol Sala. La competició, organitzada per la Federació ACELL, va tenir lloc al pavelló de Palau i va convocar a més de 280 esportistes amb discapacitat intel·lectual d´arreu de les comarques gironines. Els clubs participants van ser: Mont Guilleries, Mare De Deu Del Mont, Tramuntana, Fundació Map, La Fageda, Fundació Montilivi, Mare De Deu de Montserrat , Altem i Font de l’Abella.

Els esportistes es van poder inscriure en una de les 3 modalitats de competició: en proves adaptades, en proves individuals i en la competició per equips.

Pel que fa a la competició per equips, la Font de l’Abella A va quedar en primer lloc, seguit pel Tiki Taka team i per l’equip de la Fundació, respectivament. En quarta posició va quedar l’equip Font de l’Abella B.

Entre els assistents hi va ser present la Sra. Marta Casacuberta, Directora de Serveis Socials a Girona i durant tota la jornada es va poder comptar amb el suport del grups de voluntaris de la Caixa.

En pròxim campionat territorial a la província de Girona serà a Palafrugell el pròxim 28 de març, en la disciplina d’ Atletisme.

Crònica de Lluis gratacos (Delegat territorial Girona) i Jose Miguel esteller (Esports Girona)