VENDA DE LOTERIA DE NADAL / VENTA DE LOTERIA DE NAVIDAD

Núm. 99.092 Un any més la Federació ACELL té loteria de Nadal que posa a disposició de tots vosaltres. El preu de la butlleta és de 3,00 euros. La participació és de 2,50 euros i 0,50 euros és destinen a les activitats de l'entitat. Si en voleu comprar només cal que feu un ingrés al compte ES45 2100 0877 8002 0023 3717 i ens adreceu el comprovant al correu electrònic: poliesportiu.mundet@federacioacell.org Posteriorment, l'ACELL us enviarà escanejades una còpia de les butlletes que hagueu adquirit. En el cas que les vulgueu físicament cal que ho indiqueu en el mateix correu tot especificant si preferiu adreçar-vos al CEM Mundet o a la Seu de Gran Via per realitzar la recollida. En aquest cas us respondrem indicant-vos dia/es i horari per venir-les a buscar. Recordem que d'acord amb les mesures fiscals aprovades a la Llei 16/2012, en cas que els dècims de loteria que suporten les participacions resultin premiats amb més de 2.500? cadascun, Hisenda practicarà una retenció del 20% del premi i serà reduït proporcionalment del premi a pagar per la participació. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Un año más la Federación ACELL tiene lotería de Navidad que pone a disposición de todos vosotros. El precio del boleto es de 3,00 euros. La participación es de 2,50 euros y 0,50 euros se destinan a las actividades de la entidad. Si deseas comprar basta con hacer un ingreso en la cuenta ES45 2100 0877 8002 0023 3717 y enviarnos el comprobante al correo electrónico: poliesportiu.mundet@federacioacell.org Posteriormente, ACELL te enviará escaneados una copia de los boletos que hayas adquirido. En el caso de que los quieras físicamente debes indicarlo en el mismo correo especificando si prefieres dirigirte al CEM Mundet o a la Sede de Gran Vía para realizar la recogida. En este caso te responderemos indicándote día/as y horario para venir a buscarlos. Recordamos que de acuerdo con las medidas fiscales aprobadas a la Ley 16/2012, en caso de que los décimos de lotería que soportan las participaciones resulten premiados con más de 2.500 euros cada uno, Hacienda practicará una retención del 20% del premio y será reducido proporcionalmente del premio a pagar por la participación.