LA FEDERACIÓ ACELL TANCA UN CONVENI AMB FERROCARRILS DE LA GENERALITAT, PER LA UTILITZACIÓ DE LES PISTES D'ESQUI DE LA MOLINA.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i la Federació ACELL han signat un conveni de col·laboració per tal de promocionar i fer difusió de l'esport per a persones amb discapacitat intel·lectual. L'acord entre les dues entitats vol reforçar la presència i l'accés a un esport com és l'esquí per part dels esportistes amb discapacitat intel·lectual de la Federació ACELL. FGC, a part de gestionar serveis ferroviaris des de fa més de 40 anys, també treballa per fomentar serveis turístics i de muntanya, com és l'estació d'esquí de La Molina. Els més de 3.800 esportistes federats i els entrenadors/es de la Federació podran gaudir de diferents beneficis com: - 50% de descompte del preu en FORFETS DE TEMPORADA pels esportistes de la Fed. ACELL - 50% pels entrenadors de la Fed. ACELL en FORFETS DE TEMPORADA. - 50% de descompte en la tarifa de FORFET DE DIA pels esportistes i entrenadors de la Fed. ACELL. L'esquí és un dels 16 esports que des de la Federació ACELL es potencien durant la temporada esportiva. L'esport i les activitats de lleure com a via per la inclusió i integració social de les persones amb discapacitat intel·lectual i per proporcionar una qualitat de vida millor per a ells i elles i les seves famílies.

Si tens qualsevol dubte: