ELS PARTICIPANTS CATALANS EN EL JOCS MUNDIALS SPECIAL OLYMPICS SÓN HOMENATJATS EN EL PALAU OLÍMPIC DE BADALONA

Special Olympics World Games 2019l Divina Joventut va convidar als esportistes de Special Olympics Catalunya i de la Federació ACELL a presenciar el partit on s'homenatjava a la delegació catalana. El passat 30 de març, una representació dels esportistes catalans que van participar en els Special Olympics World Games 2019 d'Abu Dhabi van assistir en el partit que enfrontava a la Penya i al Cafés Candelas Breogán. Tots ells, abans de començar el partit, van baixar a la pista per fotografiar-se amb el primer equip i rebre l'homenatge que es mereixien per part de tot el públic assistent en el Palau Olímpic de Badalona. Els esportistes van mostrar les medalles aconseguides: 4 medalles d'or, 4 de plata, 7 de bronze i 23 medalles de participació en les disciplines de bàsquet, bàdminton, handbol i gimnàstica. Entremig dels aplaudiments, el Divina Joventut va estrenar el nou videomarcador, projectant imatges dels Jocs Mundials d'Abu Dhabi. A més, el club badaloní, va posar a disposició dels clubs federats a la Federació ACELL entrades per poder assistir al partit Divina Joventut vs. Cafés Candelas Breogán i al Divina Joventut vs. San Pablo Burgos del proper 14 d'abril. Des de Special Olympics Catalunya volem agrair a la Penya la seva contribució per donar visibilitat i reconeixement als esportistes amb discapacitat intel·lectual.