Jornada "Acell a Casa" a Ripoll

El centre Ramon Suriñach va acollir la Trobada Acell a Casa el dijous dia 10 de Juny. Un total de 17 esportistes hi van participar en diferents esports. La jornada va començar amb un partit de Bàsquet, on els esportistes van demostrar el seu bon nivell de joc. Paral·lelament a l'espai exterior es van realitzar les proves de llançament de Softball i una demostració de boccia. Una vegada finalitzada aquesta primera sessió esportiva es va procedir a realitzar les Proves Individuals de Bàsquet per la majoria dels esportistes participants. Després d'una petita parada de refrigeri, l'activitat esportiva va continuar amb proves de llançament de pes (3Kg), salt de llargada i va finalitzar amb una cursa de 25 metres. L'entrega de medalles i obsequis es va realitzar a les 12:30h. Un fantàstic dia esportiu!! amb molta calor, però amb moltes ganes de fer esport. Fins la propera!!!! Crònica de Jose Miguel Esteller

Si tens qualsevol dubte: