Èxit de participació al XXX Campionat de Catalunya de Bàsquet celebrat a Balaguer.

Balaguer va acollir ahir la XXX edició del Campionat de Catalunya de Bàsquet organitzat per la Federació ACELL i el Club Esportiu l'Estel de Balaguer, amb la col·laboració de la Paeria de Balaguer, la Secretaria Gral. d'Esports, la Diputació de Lleida i el Club Bàsquet Balaguer. En una jornada que va començar a les 10 del matí, 46 equips d'arreu Catalunya van disputar els seus partits durant tot el dia, fins arribar a les 18:00 h. on un "Pavelló 1 d'octubre" ple, com als vells temps, va gaudir de la emocionant final del grup 11-12. Per acabar, previ al lliurament de premis que van donar les autoritats presents, encapçalades pel Il·lm. Sr. Joan Talarn, president de la Diputació? de Lleida; el Il·lm. Sr. Jordi Ignasi Vidal, Paer en cap de Balaguer; la Sra. Marina Gómez, Presidenta de la Federació ACELL; i la Sra. Lourdes Ravetllat, Cap de la Representació Territorial de l'Esport a Lleida; el grup BatukaPum de l'Associació L'Estel amb el grup de batucada balaguerí BandelPal, i una exhibició? conjunta dels gimnastes del Club Esportiu l'Estel i el Club Gimnàstica Rítmica Balaguer, van delectar a tots els presents. Clica aquí per veure les fotos del campionat Per veure els resultats, fer clic AQUI

Si tens qualsevol dubte: