Les Borges Blanques va acollir el XXXV Campionat de Catalunya de Tennis Taula i el XXVI Campionat de Catalunya de Bàdminton

El passat diumenge dia 12 de desembre, es va celebrar a la ciutat de Les Borges Blanques el XXXV Campionat de Catalunya de Tennis Taula i el XXVI Campionat de Catalunya de Bàdminton. La capital de Les Garrigues va acollir més de 75 esportistes entre les dues seus. A les instal·lacions del poliesportiu Francesc Macià es va viure una jornada intensa de bàdminton des de les 10:00 h. del matí a les 17:00 h. de la tarda. Els 4 clubs que hi van participar, C.E. Alba (Tàrrega), C.E. Solc (Tarragona), C.E. El Vilar (Girona) i S.O.A. (Andorra) ho van fer amb un total de 22 esportistes que van poder competir amb les millors condicions possibles. Pel que fa al tennis taula, les instal·lacions del Centre de Tecnificació van prendre part de la competició amb la col·laboració del C.T.T. Borges. Aquesta va reunir a més de 100 persones entre esportistes, tècnics/ques, organització i voluntaris/es, els quals van vetllar per la seguretat i compliment dels protocols sanitaris durant tot l'esdeveniment. Al llarg de la jornada es van repartir medalles a tots/es les participants en funció dels seus resultats i categories. En aquests lliuraments hi van participar l'il·lma. Sra. Núria Palau, alcaldessa, Sra. Maricel Viladoms, Regidora de l'Ajuntament, Sr. Víctor Fernández, membre de la Junta Directiva de la Federació ACELL, Sra. Anna Pàmies, Presidenta de la Junta Territorial de la Federació ACELL a Lleida, Sra. Carme Saldaña, Presidenta de la Junta Territorial de la Federació Territorial ACELL a Tarragona i el Sr. Enric Vall, President del Club Tennis Taula Borges. Agrair també l'assistència de la Sra. Helena Martínez, Diputada de la Diputació de Lleida i Sra. Gemma Vilarasau, Assessora de Relacions amb Entitats i Associacions de la Diputació de Lleida. Resultats Bàdminton
Resultats Tennis Taula

Si tens qualsevol dubte: