XXVII Campionat de Catalunya de Floorball

El passat diumenge dia 12 de desembre, Juneda va acollir el XXVII Campionat de Catalunya de Floorball, sent la seu del primer campionat on es celebra aquest esport. Les instal·lacions del pavelló municipal de la localitat de Les Garrigues van ser les encarregades de presenciar la competició de Floorball entre els equips C.E. Llamps, el C.E. TEB i el C.P. Ripollet. Malgrat haver-hi un equip menys, degut a les circumstàncies sanitàries actuals, es van poder disputar tots els partits amb el caliu i nervis que té per costum aquesta competició per equips amb única categoria mixta, amb un total de 28 esportistes. El Club Patí Ripollet va ser l'equip que va aixecar el trofeu de Campions de Catalunya, seguits del C.E. TEB com a segon classificat i finalment, el C.E. Llamps com a tercers classificats. La competició va concloure amb l'entrega dels trofeus amb la presència de la Sra. Magdalena Peris, Tinent d'alcalde, Sr. José Luis Garrido, regidor de l'Ajuntament de Juneda i el Sr. Víctor Fernández, membre de la Junta Directiva de la Federació ACELL. Resultats Floorball

Si tens qualsevol dubte: