Els nostres cracks de la terra batuda juguen contra Verdasco, Ferrer i Carreño en el Trofeu Conde de Godó

El 67è Open Banc Sabadell- Trofeu Conde de Godó de tennis torna a obrir les seves portes per als esportistes amb discapacitat intel·lectual De drive, revés, volea i fins i tot un globus són els diferents cops que els tennistes de la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya van exhibir a la pista central Rafa Nadal del Reial Club Tennis Barcelona 1899 amb els tennistes professionals Fernando Verdasco, David Ferrer i Pablo Carreño. En el marc del 67è Open Banc Sabadell- Trofeu Conde de Godó de tennis, nou esportistes amb discapacitat intel·lectual van participar en el Clínic Peugeot juntament amb altres tennistes de diferents escoles de tot Catalunya. La Luisa Linares, la Rosana Moreno, el Carlos Vaqué, la Carla Jansà, el Ruben Martínez, la Lydia Morillas, la Cristina Moral, la Marta Gómez i la Fina Jordà van gaudir moltíssim d'un matí ple d'emocions. Tot i ser en mig de la festivitat de Setmana Santa, la pista central es va omplir de públic per gaudir de la festa del tennis. La participació en la jornada festiva i lúdica en un esdeveniment esportiu de primer nivell internacional com és el Trofeu Conde de Godó, és una gran oportunitat per canviar i millorar les mirades envers el nostre col·lectiu i donar a conèixer a diferents sectors la nostra tasca social i esportiva. Reconeixement per part d'ESI i obsequi de Dunlop Abans de deixar les instal·lacions del Tennis Barcelona, els esportistes van rebre un reconeixement des de l'entitat Raquetes sense Fronteres, dins de l'associació d'Esport Solidari Internacional (ESI), que mitjançant el tennis ajuda als infants i joves que viuen en situacions precàries i marginals per afavorir la seva formació i escolarització. A més, per part de l'empresa Dunlop , tots ells van rebre un pot amb pilotes de tennis per poder continuar millorant els seus cops. Link amb les fotos clicantaquí