ELS I LES MILLORS NEDADORS I NEDADORES DE LLEIDA AL TERRITORIAL DE LA FEDERACIÓ ACELL

.El dissabte 18 de maig de 2019, Mollerussa va acollir un altre campionat per persones amb discapacitat intel·lectual. Aquesta vegada, el XXIX Campionat Territorial de Natació FEDERACIOÓ ACELL. Aquest es va celebrar a les piscines municipals de Mollerussa, que acullen aquest campionat des de fa més de 20 anys. El campionat va estar organitzat per la delegació territorial de Lleida de la Federació ACELL, amb el suport de l'Ajuntament de Mollerussa, el Consell Comarcal del Pla d'Urgell, el Consell Català de l'esport, la Diputació de Lleida i amb la col·laboració de l'Obra Social de la Caixa i Special Olympics Catalunya. Per segon any consecutiu també es va comptar amb la col·laboració especial de l'ACUDAM, que va oferir un esmorzar saludable per tots els participants, i del Club Natació Mollerussa, que gràcies al conveni de col·laboració que va signar amb l'ACUDAM, va donar suport aportant voluntaris que van ajudar a l'organització pel desenvolupament de la competició. Van participar un total de 62 nedadors, de 5 Associacions diferents de tota la província de Lleida i d'Andorra: CLUBS INSCRITS ADDA VIELHA 6 L'ESTEL BALAGUER 17 SPECIAL OLYMPICS ANDORRA 12 ACUDAM MOLLERUSSA 10 ALBA TÀRREGA 7 CLAROR LA SEU D'URGELL 9 TOTAL 62 La competició es va desenvolupar en diferents categories i proves: a la piscina gran de 10,30 a 12,30, pels esportistes més capacitats (25 metres crol, esquena i braça, 50 metres crol i esquena, relleus) i per aquells esportistes que necessiten suport de flotació (25 metres flotació i sense estil). També es van fer proves a la piscina d'escalfament per els esportistes amb menys capacitats motrius de 11,00 a 12,00. Podeu trobar resultats en l'arxiu adjunt. Durant tot el matí es van donar medalles, i com sempre, cap esportista es va quedar sense recompensa al seu esforç. Les següents autoritats van assistir i van col·laborar donant suport i repartint medalles als participants: - Sr. Marc Solsona i Aixalà: Alcalde de l'Ajuntament de Mollerussa. - Sr. Joan Segura i Torres: Representant Territorial a Lleida del Consell Català de l'esport. - Sr. Bernat Diaz Faya: Regidor d'esports del Ajuntament de Mollerussa. - Sra. Angelina Roure i Arnaldo: Presidenta de l'ACUDAM. - Sr. Josep Pijoan i Roca: junta directiva ACUDAM. - Sr. Pere Pocurull: vocal Junta Federació ACELL. - Sra. Anna Pàmies: presidenta delegació territorial Federació ACELL a Lleida. Adjuntem també algunes imatges del campionat. Per a més informació: ALVARO TERREROS MARTÍNEZ COORDINADOR FEDERACIÓ ACELL LLEIDA alvaro.terreros@federacioacell.org Tlf. 650835799