DARRERA JORNADA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE FUTBOL SALA

El passat dissabte 18 de maig es va disputar la darrera jornada de la temporada 2018-2019 de la Lliga Interclubs de Futbol Sala. Es va jugar a les instal·lacions del Complex Educatiu -Escola SOLC de Tarragona. Va ser una jornada decisiva per veure qui era el subcampió d'aquesta lliga, donat que arribaven diferents equips amb opcions. Es va jugar una jornada amb doble sessions de partits acompanyada d'un matí esplèndid per la pràctica esportiva. Els resultats van ser els següents: SOLC Blanc 8 Baix camp 2 1 Baix Camp 1 9 Bellisens 0 Baix Camp 2 2 Bellisens 0 SOLC Blanc 3 Baix Camp 1 4 Finalment, el guanyador de la Lliga va ser l'equip del Club Esportiu Solc i el subcampió l'equip Baix Camp 1. Els partits es van jugar amb molta esportivitat i al final hi va haver una gran festa del Futbol Sala. També es va fer l'entrega de trofeus, obsequis i medalles de la temporada. En l'entrega de Premis es va comptar amb la presència de Serapi Colombo, membre de la Junta Directiva de la Federacio ACELL a Tarragona. Crònica de Jose Miguel Esteller (Coordinador Esports Tarragona).