EL PRAT DE LLOBREGAT ACULL EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE NATACIÓ

.El passat diumenge 2 de juny, les instal·lacions de CEM Fondo d'en Peixo del Prat del Llobregat van acollir el 4t Campionat de Catalunya de Natació en el que hi van participar més de 200 esportistes amb discapacitat intel·lectual. El campionat estava organitzat per la Federació ACELL, amb la col·laboració de l'Ajuntament del Prat de Llobregat i de Special Olympics Catalunya.Special Olympics Catalunya. Els esportistes van competir en diferents proves i modalitats: 25m crol, 25m esquena, 25m braça, 25m papallona, 50m crol, 50m braça, 50m esquena, 100m lliures, 100m braça, 100m estils, 4x25m lliures, 4x25m estils, 4x50m lliures, 25m sense estil i 25m flotació i per categories (absoluta, sènior, juvenil i infantil). Els 226 esportistes provenien de 21 centres de tot Catalunya: APRODISCA de Montblanc; ASPADI de Cerdanyola del Vallès; ASPROSEAT, FP Rosella, F. Vella Terra- Mas Sauró, TEB, Escola Esportiva ACELL, IS Icària, de Barcelona; Associació Sant Tomàs-CAR de Vic, C.E Baix Camp i C.E. Alba de Reus; Crespiesport i Club Pingüí de Terrassa; Esportiu Alba de Tàrrega; ACUDAM de Mollerussa; C.N. Sabadell; Rubricatus de Prat de Llobregat, Fundació Estela i C.E. Solc de Tarragona; MARPI de Pineda de Mar; CPNS Montserrat de Caldes de Malavella; i una esportista independent de Sitges. Imatges del Campionat de Catalunya de Natació en piscina descobertaImatges del Campionat de Catalunya de Natació en piscina descoberta 2 de juny 2019