XXV CAMPIONAT TERRITORIAL DE NATACIÓ DE LA R. T. DE TARRAGONA

El passat dia 28 d'abril va tenir lloc el XXVI Campionat territorial de Natació de la R. T. de Tarragona. Un any més, la Piscina Municipal d'Amposta va acollir una extraordinària jornada de natació en la que van participar un total de 128 esportistes amb discapacitat intel·lectual Els esportistes eren provinents de 9 centres: Centre Esportiu Aspasa, com a amfitrió del campionat, Centre Esportiu Alba, Taller Baix Camp, Taller Estela, Centre Esportiu Garbí, Centre Esportiu Solc, Aprodisca, Escola Esportiva Acell de Barcelona per part catalana, i el Centre Esportiu Adaponda de Castelló. Tots els centres van rebre un obsequi commemoratiu del Campionat fet pels usuaris del Taller Angel Apasa. Les proves que van inaugurar el campionat van ser les de 50 m crol. Més endavant es van realitzar les sèries de 100m en les que els nostres esportistes van assolir unes grans marques. Durant el matí es va celebrar la sèrie de proves de flotació a la piscina petita i les diferents modalitats de braça, papallona i esquena a la piscina gran. Hi va haver una gran assistència de públic i la presència de diverses autoritats. Entre elles es va comptar amb la presència d'Adam Tomàs, Alcalde de l'Excm. Ajuntament d'Amposta; Susanna Sancho, Regidora de Sanitat i Serveis Socials i Presidenta de la Comissió Informativa d'Atenció a les Persones; Carme Saldanya, Presidenta Territorial de la Federació ACELL i Carme Navarro, Presidenta del Consell Comarcal del Montsià. Entre els assistents també hi havia representants de diverses entitats com Mercè Caballé, delegada de l'àrea d'Amposta de CaixaBank; Isabel Carrasco, directora del setmanari Més Ebre; Victor Arenas, representant Víctor Òptics; Vicent Caballé, representant de l'Associació de Voluntaris de "La Caixa" a les Terres de l'Ebre; Narcis Peris, representant de Marbres Peris; Nati Plana, representant VIPER, Sonia Alberola, representant de Vintage; Ignasi Monllau, gerent d'Apasa i Manel Pech Alberola, director de la Llar-Residencia Angel- Apasa i L'ullal. Crònica de José Miguel Esteller (Coordinador Esportiu)