FINAL DISPUTADA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE BÀSQUET A LLEIDA

El passat dissabte 8 de juny de 2019 es va disputar al pavelló Juanjo Garra de Lleida la fase final de la Lliga Interclubs de bàsquet de la present temporada 2018-2019 que la Federació ACELL organitza a Lleida. Als partits disputats, es va decidir la classificació final dels dos grups. Es van jugar tres partits del grup 2 i un partit del grup 1: GRUP 1: ASVOLCALL DOWN LLEIDA - SALVADOR SEGUÍ: els dos equips lleidatans es van jugar el primer lloc del grup 1 en un partit molt igualat. Amb una grada plena de públic, els dos equips van donar el millor d'ells mateixos per poder assolir el primer lloc del grup. El primer quart va estar molt igualat i els de Salvador Seguí van treure una avantatja de només dos punts. Durant el segon quart, la defensa dels visitants va fer que es desmarquessin per onze punts de diferència, la qual van ampliar durant el tercer quarta. Però els de l'Asvolcall Down Lleida no es van donar per vençuts i van remuntar fins a col·locar-se per sota de la barrera dels 10 punts. No obstant, la defensa dels jugadors de Salvador Seguí va aguantar el resultat. Resultat final del partit 31-42 favorable a SALVADOR SEGUÍ, fent-los campions d'aquest grup. GRUP 2: CB MOLLERUSSA ACUDAM-CLUB BÀSQUET BALAGUER: partit d'infart entre els dos equips, amb unes capacitats molt semblants. Cap equip va aconseguir una avantatja de més de 6 punts en tot el partit, que es va decidir en un final molt emocionant gràcies a una cistella dels de la Noguera quan faltava menys d'un minut per concloure el partit. Tot i que van tenir la seva oportunitat, els del Pla d'Urgell no van poder aprofitar l'última possessió, perdent el partit per un punt de diferència. Resultat final de 19-20 favorable al CB Balaguer. FORÇA LLEIDA ASPROS-CB BALAGUER: el Força Lleida ASPROS va tenir el partit molt clar des de l'inici; es jugaven el primer lloc de la classificació i no van donar cap opció als de Balaguer, fent un parcial de 14-2 al descans. Durant la resta de quarts, els de Lleida van administrar el marcador per arribar a un resultat final de 23-12 favorable als de FORÇA LLEIDA ASPROS, que els va deixar a només una victòria de ser campions del grup. C.B. MOLLERUSSA ACUDAM - FORÇA LLEIDA ASPROS: el Força Lleida ASPROS tampoc va voler patir en aquest partit, i gràcies a un parcial d'11-0 a l'inici del partit, va poder anar administrant la seva renta de punts. Durant el segon quart, els de Mollerussa van estar molt encertats en el tir, i van aconseguir col·locar-se a només 8 punts de distància, però ja era tard. Resultat final de 17-25 favorable als de FORÇA LLEIDA ASPROS, que els va deixar com primers classificats del grup. Durant la jornada es va realitzar un concurs de KO i triples entre els equips de Salvador Seguí i Asvolcall Down Lleida que es van emportar els de Down Lleida. Després de la jornada es van donar els trofeus als participants d'aquesta lliga. La jornada va tenir les visites i el suport del delegat a Lleida de la Secretaria General de l'esport, Joan Segura, Paco Espila de la Federació Catalana de bàsquet, Sergio González, regidor electe de la Paeria de Lleida i Anna Pàmies, presidenta de la delegació territorial de la Federació ACELL a Lleida. Tots ells van aprofitar per felicitar als esportistes i donar suport a la competició. Per a més informació: ALVARO TERREROS MARTÍNEZ COORDINADOR FEDERACIÓ ACELL LLEIDA alvaro.terreros@federacioacell.org TLF: 650835799