EL CLUB BÀSQUET SANTA COLOMA DE GRAMENET DISPUTA UN PARTIT AMISTÓS COM A PAS PER UNIR-SE A LA FEDERACIÓ ACELL

El passat dissabte 8 de juny, diversos jugadors de la Federació ACELL van disputar un partit amistós a les pistes del Pavelló Juan del Moral a Santa Coloma de Gramenet. El Club Bàsquet Santa Coloma de Gramenet porta varis mesos entrenant amb un grup de persones amb discapacitat intel·lectual. El partit amistós, enquadrat en el campionat del propi club, és un petit impuls a familiars, jugadors, entrenadors i club per a que s'uneixin a la Federació ACELL la pròxima temporada. El partit va ser molt intens amb un resultat pels jugadors de Santa Coloma de Gramenet de 31-41. Benvinguts Bàsquet Santa Coloma de Gramenet!!!