BLANES CELEBRA la 2a EDICIÓ DEL CAMPIONAT DE CATALUNYA SPECIAL OLYMPICS DE VELA

Una trentena de regatistes amb discapacitat intel·lectual van disputar el Campionat de Catalunya de Vela, el qual va estar marcat pel fort vent El passat dissabte 8 de juny es va celebrar el Campionat de Catalunya Special Olympics de Vela. L'esdeveniment estava organitzat per la Federació ACELL i el Club de Vela Blanes, amb la col·laboració de la Federació Catalana de Vela, l'Obra Social "la Caixa" i de Special Olympics Catalunya. El campionat va comptar amb la participació de 30 regatistes amb discapacitat intel·lectual de 6 tripulacions, distribuïdes en 3 categories en funció de l'edat i en 3 nivells de competició. Els regatistes van haver de fer front a unes dures condicions meteorològiques de vent amb ratxes de més de 20 nusos amb forta onada que va posar a provar les seves habilitats. Pel que fa al campionat, la classificació va ser la següent: 1.- Centre Municipal de Vela / Tots Vela 2.- CN Cambrils / CE Alba Reus 3.- CN Vilanova / Junts en Acció 4.- CV Blanes 1 / CE El Vilar 5.- CV Blanes 2 / CE El Vilar 6.- CV Blanes 3 / CE El Vilar En el lliurament de premis es va comptar amb la presència del president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres; el president del Club de Vela Blanes, Joan Balaguer; la presidenta de la Federació ACELL, Marina Gómez; Marc Reixach, representant de l'Obra Social "La Caixa" i Blai Vinaixa, representant de l'equip de govern de l'alcaldia de Blanes, entre d'altres. 8 de juny de 2019 Fotografies: Eva Palau i Club Vela Blanes