FESTA FINAL DE LA TEMPORADA 2018-2019

El dissabte dia 15 de juny celebrarem la FESTA FINAL DE LA TEMPORADA ESPORTIVA 2018-2019 al MATÍ, al CEM Mundet. Aquest any tindrà un format diferent doncs no es farà el lliurament de medalles i trofeus com es venia fent en les darreres edicions. L'entrega, com ja sabeu, s'està fent a l'acabar els darrers partits de les diferents lligues i copes. Tindrem moltes novetats per a gaudir d'una gran festa de Fi de Temporada: . Disposarem d'una pantalla gegant on podrem veure entre altres, el Vídeo Resum dels Jocs Special Olympics la Seu d'Urgell-Andorra la Vella. . Podrem gaudir de concursos i sortejos on els nostres federats podran guanyar viatges de vacances i respirs! . També els professionals i acompanyants podran participar d'un sorteig de cap de setmana en un hotel per a dues persones!. . Tindrem actuacions d'una parella de cantants que ens faran ballar a tots i a totes. . Ens acompanyarà un presentador que dirigirà l'acte i ens animarà els concursos i sortejos. . El Nuc i la Bruna, les nostres mascotes, ens visitaran també el dia de la nostra festa! . Hi hauran molts regals per a tots i totes els que vulgueu passar aquest gran dia amb nosaltres. . Volem fer diversos reconeixements a les persones que amb el seu esforç i suport, fan possible el desenvolupament de tants esports i activitats! Per a fer una millor jornada, tindrem l'honor de celebrar a Mundet els 10ns Premis Nacionals Special Olympics Catalunya. La Fundació Lilian Thuram, Manubens, Club Esportiu APASA, Força Lleida, Josep Pijoan i els esportistes Maria Mundó i els bessons Marc i Raimon Aldabó són els premiats d'enguany, el vostre aplaudiment, el vostre reconeixement els farà més CAMPIONS! La Festa de Fi de Temporada començarà a les 11:30h al CEM Mundet i acabarà amb els 10ens Premis Nacionals Special Olympics a les 13:30h! Serà un dia perfecte per a passar-lo tots junts al voltant de l'esport, perquè com sabeu, JUNTS SOM IMPARABLES!