EL 35è TORNEIG DE BÀSQUET BBVA DÓNA EL TRET DE SORTIDA A LA PRETEMPORADA ESPORTIVA

El cap de setmana del 6 al 8 de setembre es va celebrar el 35è Torneig de Bàsquet BBVA, el torneig de pretemporada més gran d'Europa. El competició va tenir lloc a Sant Julià de Vilatorta, municipi de la comarca d'Osona, i va estar organitzat per l'Associació de Bàsquet Sant Julià, amb el suport de la Federació Catalana de Bàsquet, el Col·legi Català d'Àrbitres, l'Associació Catalana d'Entrenadors, la Fundació del Bàsquet Català i el BBVA. Aquest trofeu està obert a tots els equips, masculins i femenins, federats i a totes les edats i categories, així com també a aficionats de categories sèniors masculines i femenines. El que implica que molts equips s'inscriguin per aprofitar la competició per fer un stage de pretemporada de 3 dies. La Federació ACELL va estar representada per 4 clubs: el Club Esportiu Màgics, la Fundació Bàsquet Català, l'ASDI Sant Cugat i el SESE Portland, que van realitzar un partit amistós en el que van mostrar un gran nivell de joc. Aquest partit va donar el tret de sortida a la temporada esportiva 2019-2020. El trofeu va gaudir d'una nombrosa participació i d'un gran ambient de bàsquet. Durant la jornada, els jugadors de la Federació ACELL van participar en el concurs de triples, en el que Albert Quiles es va proclamar campió.