TARRAGONA CELEBRA EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE FUTBOL SALA

El passat 16 de febrer es va celebrar el XXVIII Campionat de futbol-sala de la Representació Territorial de Tarragona. El campionat es va disputar a les instal·lacions del Complex educatiu de Tarragona, amb la col·laboració del Club Esportiu SOLC, i va comptar amb la participació de 68 esportistes amb discapacitat intel·lectual de cinc centres de la Federació ACELL: el C.E. SOLC, el Baix Camp, la Fundació Villablanca, el C.E. Alba i l'Estela. La competició esportiva va oferir dues modalitats de participació: per equips i les proves individuals, per aquells esportistes amb majors dificultats. Aquests van ser els resultats: Grup 1 Primer Classificat : SOLC Negre Segon Classificat: Baix Camp 1 Tercer Classificat: Fundació Villablanca Grup 2 Primer Classificat : Baix Camp 2 Segon Classificat: F. Estela Tercer Classificat: C.E. Alba Quart Classificat: SOLC Taronja Pel que fa a la sèrie de Proves Individuals, la primera classificada va ser la Inmaculada Fernández (T. Estela) i la segona la Isabel Guerrero (T. Estela). Durant el campionat es va comptar amb la presència de la Sra. Carme Saldaña, Presidenta de la R.T. de Tarragona, i la Sra. Begoña Cabañes, membre de la Junta directiva ACELL Tarragona. La pròxima competició serà el 29 d'abril a Amposta, amb el Campionat de Natació. Crònica de Jose Miguel Esteller (Coordinador d'esports Tarragona)