COMUNICAT DE LA FEDERACIÓ ACELL DAVANT ELS ALDARULLS I ENFRONTAMENTS VIOLENTS AL CARRER

Davant dels fets ocorreguts els darrers dies als carrers de diferents ciutats de Catalunya, especialment a Barcelona, amb aldarulls i enfrontaments violents entre els cossos de seguretat i determinats grups de protesta que no representen el poble català, que sempre s'ha manifestat pacíficament, la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual-ACELL vol manifestar que: 1. Condemnem tot tipus de violència expressada al carrer, en qualsevol de les seves formes, perquè amenaça la tolerància i la convivència pacífica i cívica dels ciutadans i ciutadanes. 2. Volem posar de manifest els valors del món de l'esport com la tolerància, el respecte, la solidaritat i la pau, que també han caracteritzat les mobilitzacions de la nostra societat, de manera molt intensa en els darrers dos anys, en defensa de la llibertat d'expressió i dels drets i llibertats individuals i col·lectius. 3. Instem les administracions i els seus responsables polítics, a tots els nivells, a treballar plegats per fomentar el diàleg i trobar solucions polítiques al conflicte.